Owner Post Them + Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Hey ! Thanks for visiting ! Enjoy yourself ! Have a greatt dayyyy gais ! :D
Some of my friends call me weird. And, i'm fine with that okay ! I love being myself. So, keep love yourself and don't easier give up ! Fighting !!
Pikachu LOVER !


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Saya bersama2 alam fantasi saya.

Arh !! sHamE ! ShaMe !!

salam...erm...=.="...shame shame tol arh...mase tu..kan cek gigi...mase tu..nurse tu ade ckp..sape paling ramai ? sume budax pompuan kate bdx lelaki...PADAN MUKE !! pas laki cek gigi pompuan lak...aq,alisya ngan qistina lak dok kt blakang skali..kononnye nk akhir skali la..biar org x tgk gigi kteorg...pas2..lps tinggl kteorg..tetibe bdx laki klas cekal lak hadir ke klinik...ergghh !!! >.<"...alisya dah kluar..pas2 aq soh qis teman aq..dye tggu kat sbelah aq..depan tu..allah !! bapak ramai bdx laki cekal..! congek tol arh !! pas kene cek..aq duduk ar dulu kt krusi uh...pedih mate aq...pas dudok..kain aq sangk0t kt kusi uh...aq pelan2 lah bukak kain aq..pas2 qis ter0ws tolak aq....ade ke patot dye kate takot ngan bdx laki tu ? aisehh ! musykil aq.....?_?...pastu....3....arrghh ! tu jea !   :D  perrghh !! gile aq d'buadnyer......shame ! shame ! shame !! =__="......waalaikumussalam...:p